klaar voor de elfde - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dik Huizing - WaarBenJij.nu klaar voor de elfde - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Dik Huizing - WaarBenJij.nu

klaar voor de elfde

Door: Dik

Blijf op de hoogte en volg Dik

15 Juli 2019 | Nederland, Nijmegen

Hallo lieve vrienden,

Ook dit jaar zijn we weer in Nijmegen, klaar voor de Vierdaagse. Vanmorgen is Astrid eerst met Leonard naar Ede gereden om zijn laptop op te halen. Leonard heeft gisteren zijn grote teen nogal gekwetst, zodat Kirsten hem, terwijl hij hevig bloedde, langs de kant van de weg moest dichtplakken. Derhalve zag hij zich genoodzaakt vandaag thuis te werken, wat Astrid aldus gefaciliteerd heeft.

Toen Astrid weer thuis was, zijn we in een zachte motregen naar de Wedren gewandeld. Dit jaar kon je je niet alleen registreren door je inschrijvingsbewijs op papier te laten scannen, maar ook door een pdf op je telefoon te laten scannen. Dat is een grote stap voorwaarts en er kwam dan ook een fotograaf aanrennen toen de scandame mijn telefoon scande. Na foto van de scan take six had de fotograaf genoeg foto’s en werden we hartelijk bedankt.

Vervolgens kochten we bij de stand van uitgeverij Logikos het tweede deel van de bundel vierdaagseverhalen (De vriendelijkste marathon ter wereld). Als gewaardeerde bijdrager aan het eerste deel kreeg ik spontaan korting op mijn aankoop; wellicht ga ik dan maar weer bijdragen aan deel drie.
Verder hebben we de tijd gedood met diverse boodschappen zoals Astrids fototoestel wegbrengen voor een grote beurt, mijn zonnebril laten oplappen en ingrediënten inslaan voor het avondmaal.

Nu is alles weer in gereedheid voor de wandeling. De voorbereiding voor de Vierdaagse was dit jaar wat rommeliger dan andere jaren. Door onze lange reis door Rusland, Mongolië en een stukje China begon het echte trainen voor de Vierdaagse pas in juni. Daarom heb ik een paar keer ruim 40km gelopen, terwijl ik in het verleden meestal niet verder trainde dan 35km. Hopelijk heeft dat de komende dagen het gewenste resultaat.

Voor de fans die me op de voet willen volgen, is er dit jaar de vierdaagseapp. Als je die op je telefoon installeert en het nodige doet om hem te activeren, kun je mij volgen door de volgende code in te voeren:

a2323bd1-e232-4b27-af2e-7fb9b7eef868

Tot morgen,
Dik

• 15 Juli 2019 - 18:42

Marrigje:

Hoi Dik,
    Nou jij bent er klaar voor, maar ik ook hoor. App is geactiveerd dus ik kan je “op de voet” volgen. Succes morgen bij de start. Dan slaap ik zeer waarschijnlijk nog. Maar de rest van de dag houd ik je in de gaten. Zoals ik al zei, weer een beetje het Maarten van der Weijden gevoel. Groetjes ook van René

• 15 Juli 2019 - 19:33

Laura Krikken:

.Nou Dik, zet 'm op.
    Groeten aan jullie beiden van Laura

• 15 Juli 2019 - 19:52

Marja Meijboom:

Hoi Dik, succes morgen met de eerste dag.
    Ik kan je volgen, als je mij accepteert.
    Hou, je haaks, je kunt het.
    Groetjes Marja

• 15 Juli 2019 - 20:07

Joke:

Goede wandeldagen!!

• 16 Juli 2019 - 04:48

Roderick:

Toch handig, een arts in de buurt...

Moet je nu je 6x gescant hebt ook 6x lopen?

Succes vandaag :)

• 16 Juli 2019 - 09:40

Marianne Verduin:

Hallo Dik, heel veel succes. Groetjes,
    Kees en Marianne

• 16 Juli 2019 - 17:35

Marcel En Stella:

Nou Dik, zet m op.
    Heel veel succes en we volgen je met veel plezier!